NeHaber
Video Haberler

“En Çok Biz Üzüldük, Bugün En Çok Biz Sevindik!”

Amedspor, Iğdırspor karşısında aldığı 3-3’lük beraberlikle Süper Lig’e yükselerek tarih yazdı.

“En Çok Biz Üzüldük, Bugün En Çok Biz Sevindik!”

Haber: Mizgin Tabu

Amedspor, Iğdırspor karşısında aldığı 3-3’lük beraberlikle Süper Lig’e yükselerek tarih yazdı. Kritik mücadele, Diyarbakır’da kurulan dev ekranlarda binlerce kişinin katılımıyla adeta bir şölene dönüştü.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi tarafından kentin farklı noktalarına yerleştirilen dev ekranlar, maçı izlemek isteyen yurttaşlarla dolup taştı. Büyük bir heyecanla takip edilen karşılaşmada Amedspor, deplasmanda aldığı beraberlikle hedeflediği Süper Lig biletini almayı başardı.

Amedspor taraftarları, tarihi karşılaşmanın ardından duygularını meydanlarda coşkuyla dile getirdi. Uzattığımız mikrofona konuşan yurttaşlar, hem geçmişin hüznünü hem de bugünün sevincini bir arada yaşadıklarını söyledi:

Reklam Alanı

“En çok biz üzüldük ama bugün de en çok biz sevindik. Bütün halkımıza, bölgeye selam olsun. Amed her zaman gurur kaynağımızdır. Bu ligi bekliyorduk ve sonunda hak ettiğimizi aldık. Her zaman Amedspor’u destekliyoruz. İyi ki varsın Amedspor, her zaman seninleyiz. Şampiyon Amedspor!”

Meydanda yükselen sloganlar ise coşkunun boyutunu gözler önüne serdi:

“Şampiyon, şampiyon! Hasret bitti, biz çıktık, şampiyonuz! Bu zafer bütün camianın!”

Yorumlar

Yorum yapmak icin Giriş Yap veya Kayıt Ol.

Ne Haber Ajansı uygulamasını indirin

Son dakika bildirimleri ve kişiselleştirilmiş haber akışı ile haberlere anında ulaşın.

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir